illustraties opdrachten maken voor Drienotenboom

02-06-2023

De eerste illustratie opdracht 

Bij het begin was het aan mij gevraagd door een medewerker van de organisatie de Drienoten boom, om voor hun illustratie uit te werken. 

De medewerker van de organisatie de Drie notenboom gaven mij de geschreven woorden en uitleg wat voor soort illustratie beeld ze willen hebben. Hier hebben we eerst contact gemaakt via bezoek nemen aan mijn woning. Zodat we duidelijk kunnen overleggen. Later namen wij meer contact op met de mail. 

Dit was ook het begin van J.E.S website onderneming. 

Ik illustreer de opdrachten in mijn eigen stijl uit en stuur het naar de opdrachtgever via de mail met een factuur.

Als we allemaal akkoord zijn word de ronding betaald en krijgt de opdrachtgever de tekening zonder j.e.s laag bescherming en symbool. Maar als er dingen zijn die moeten veranderen of aangepast worden? Sta ik daar ook voor open, ik vraag ook vaak in de mail: Als er iets gewijzigd moet worden of een beetje aangepast hoor ik u graag.

Ik wil liever tevreden klanten hebben met mijn werk. ;) 


Interview: 

Ik ben ook door de opdrachten van de Drienotenboom geïnterviewd, om ook als bewoonster groeit naar eigen doel met mijn art. 

Meer info zie link:

https://www.thomasopkamers.nl/nieuws/bewoonster-julia-timmert-aan-de-weg-als-illustrator

Slot: 

Ik sta open voor meerdere opdrachten ook voor andere organisaties. 


Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin